Nu-mi placi pur si simplu ( Azeem )

tumblr_mps2mrVrRZ1qhodd8o1_500

 

Stii… nu-mi placi pur si simplu. Imi placi in felul unei carți. Cu fiecare poza ce mi-o trimiți in fiecare seara, am impresia ca merg la culcare si citesc fragmente dintr-un roman de dragoste ce tinde sa-mi intre in suflet, pe sub piele, pe sub carne, in măduva oaselor si apoi sa explodeze in suflet. Cred ca vei lasa urme adanci…

4 comentarii (+add yours?)

  1. magda
    Sep 25, 2014 @ 03:59:36

    🙂

    Răspunde

  2. ralu
    Noi 03, 2014 @ 14:53:51

    o carte cu poze?🙂

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !