Regrete tarzii ( Azeem )

image

– „Esti sufletul meu , si tu stii asta . Te citesc , te privesc si te gandesc in fiecare zi.”
– Parti din tine zac in fiecare gand de-al meu, apasand cu greutatea unei iubiri. Si fiecare cuget ma doare… Ma doare c-a trebuit sa fie astfel soarta. Ma doare ca nu m-ai salvat la momentul potrivit, dar ma doare si mai tare neputinta mea cand mi-a venit randul sa te salvez. Mult timp am crezut ca viata isi gaseste in logica coloana vertebrala. Dar nu e asa! Degeaba am analizat si judecat deciziile ce a trebuit sa le iau… am esuat lamentabil… Mi-ar trebui doua vieti: una in care sa invat despre greseli, despre regrete, despre iubire si mai ales despre tine, iar a doua in care sa iau deciziile corecte pe baza experientei anterioare. Da, doar experienta te ajuta sa iei deciziile potrivite. Asadar, iarta-ma ca n-am avut experienta necesara, iarta-ma pentru ca am pus prea multa logica in decizii, iarta-ma pentru ca am ales sa traiesc langa un strain, dar mai presus de toate,  iarta-ma ca te-am lasat langa un strain…

2 comentarii (+add yours?)

  1. just US
    Aug 06, 2014 @ 07:56:05

    Foarte frumos! E o placere sa citesc ce scrii 😘

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !