Reflexii inspirate ( Azeem )

he-and-she-wallpaper-1680x1050-025

 

Te-ador cu râvnă si mirare,
Te vreau cu sete-n disperare,
Și doar parfumul tau’i de vină
Că încă zace peste mine.

Mai dau vină si pe-ai tãi ochi,
Că nu-mi dau pace atunci când dorm,
Și-mi chinuie gândurile-n vise
Și sânii tăi și-a tale buze.

Frumoasă îmi ești în prag de seară,
Frumoasă îmi ești în fiecare zi,
Din stele lumină-n trup îți coboară,
Iar soarele-n trup îți aprinde făclii.

Îmi esti lumină-n întuneric,
Îmi ești și leac in boala de a nu mai fi,
Cu tine dragostea nu piere,
Iar fără tine sufletul îmi va muri.

Atât de mult trăiești in mine
Cu tine hotărând a-mbătrâni,
Sa urc cu tine spre fiecare noapte
Sa ma sfârșesc si-apoi să-nviu.

Eu fara tine sunt labilitate
Și trec peste extreme fulgerând,
Să fug si sã mă-ntorc îmi vine,
Să nu-mi mai aflu locul pe pământ.

Nu este primăvară nicăierea,
Dar tu exiști perfect in locul ei,
Și brusc am înțeles ca fără tine
Nu există vară, toamnă si nici ierni.

Cine-a iubit frumos, cine-are vină
De smuls de lacrimi sau de râs,
Când fără umbra ta n-am tihnă
Ce mai contează cum, cine, când?

7 comentarii (+add yours?)

  1. A
    Apr 11, 2014 @ 15:21:14

    Foarte frumoase versurile! Felicitari🙂

    Răspunde

  2. A
    Apr 11, 2014 @ 15:36:31

    Cu siguranta eA se bucura mai mult :)))))) Oricand🙂

    Răspunde

  3. A
    Apr 12, 2014 @ 13:16:13

    :))))))))))) absolut!!!! Numai sa n-o sperii :))))

    Răspunde

  4. Azeem
    Apr 20, 2014 @ 14:00:01

    se pare ca a speriat’o cineva de la Orange, cu o oferta :))

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !