25 de motive

Pentru a iubi nu ai nevoie de un motiv… ci de mai multe; mai precis 25 de motive.

Te indragostesti cand intalnesti persoana care ai simtit ca o astepti dintotdeauna. De la acea privire, din acel moment, sufletul tau creeaza spatiu in inima ta pentru a-l umple cu tot ceea ce tine de iubitul tau. Apoi, zi de zi, descoperi motive pentru a-l iubi si te incearca sentimente de care logica fuge.
1. Te iubesc pentru ca am descoperit in tine omul ce n-am stiut ca-l astept, dar de care vad ca am atata nevoie.
2. Te iubesc pentru ca datorita tie am invatat sa ma implic cu adevarat, sa daruiesc o parte din sufletul meu si sa renunt la frica de-a iubi.
3. Te iubesc pentru rabdarea ta si pentru ca stii sa ma faci sa ma simt unica.
4. Te iubesc pentru ca esti motivul pentru care universul meu e in continuua expansiune. Lipsa ta, parca imi comprima lumea, iar timpul se opreste in asteptarea ta.
5. Te iubesc pentru felul in care ma privesti. In ochii tai gasesc vorbele nespuse, acele vorbe care topesc sufletul.
6. Te iubesc pentru ca m-ai invatat ca fericirea mai intai trebuie sa o gasesti in lucruri simple, altfel nu vei fi fericit oricate vei avea.
7. Te iubesc pentru clipele in care zambetul tau imi alunga toate grijile.
8. Te iubesc pentru ca dai culoare vietii mele. Alaturi de tine am curajul de-a infrunta noul si de a trai din plin orice moment.
9. Te iubesc pentru ca m-ai invatat sa fiu puternica si pentru ca imi dai siguranta ca-mi vei fi sprijin la greu.
10. Te iubesc pentru ca faci parte din viitorul spre care privesc.
11. Te iubesc pentru emotia intensa ce-o traiesc cu fiecare vorba de amor ce mi-o inchini.
12. Te iubesc pentru fiecare dimineata in care ma trezesc langa tine si pentru fiecare seara in care adorm tot acolo.
13. Te iubesc pentru ca mereu iti respecti promisiunile. Asta ma ajuta sa am incredere in cuvintele tale.
14. Te iubesc pentru ca in bratele tale mi-ai creat coltul meu de liniste, de siguranta, departe de tot.
15. Te iubesc pentru cum ma certi atunci cand gresesc. Imi arata ca imi vrei doar binele.
16. Te iubesc pentru ca esti original, chiar daca de cele mai multe ori diferit. Dar este ceva special in tot ceea ce faci si te admir pentru tot ce ai realizat pana acum.
17. Te iubesc pentru ca m-ai ajutat sa ma descopar, sa fiu EU.
18. Te iubesc pentru ca pot trai cu defectele tale, mai ales ca se impletesc elegant cu ale mele.
19. Te iubesc pentru ca ma asculti si ai rabdare sa-mi explici tot ce e nou pentru mine sau n-am inteles pana acum.
20. Te iubesc pentru ca imi dai curaj sa fiu un om mai bun.
21. Te iubesc pentru ca nu ma lasi prada plictiselii si alaturi de tine nu mi-e greu sa descoper lucruri noi si interesante.
22. Te iubesc pentru ca datorita tie stiu acum ce e iubirea. Pentru ca m-ai ajutat sa descopar trairi ce nu credeam ca exista in inima mea. Asa ai ajuns zona zero a universului meu.
23. Te iubesc pentru ca ai incredere sa-mi destainui secrete la care altii nu au acces.
24. Te iubesc pentru ca m-ai ales pe mine.
25. Te iubesc pentru ca-mi dai motive sa TE IUBESC !

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !