Te ador!

Am nevoie de tine. Mai multă nevoie decât crezi sau las să se vadă. Ai devenit persoana pentru care trăiesc; esti tot ce am pe lume! Ma ajuti sa gandesc ca orice zi pe care o trăiesc, are un scop. Dintre toate iubirile ce ti le port, iti iubesc zambetul nespus. De aceea e important pentru mine să fii fericit! Ca e langa mine sau langa altcineva, important e să-ti văd mereu chipul asortat cu un zambet. Îmi bucuri fiecare parte a zilei: dimineata, amiaza, seara si mai ales noaptea. Îţi iert greselile, te ţin în braţe şi te alint, pentru ca acelasi lucru mi-l faci si tu mie! Iti multumesc pentru răbdarea ce ai avut-o si inca o ai cu mine! Nu vreau sa te dezamăgesc! Langa tine am devenit femeie, langa tine ma simt EU! Te ador!

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. msstefaniaa
    Apr 14, 2014 @ 22:49:38

    Reblogged this on msstefaniaa.

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !