Ai timp? ( Azeem )

S-a așezat elegant, cum doar femeile o fac, si-am inteles dupa glezna ei ca sub acele vesminte se ascund delicii tonifiante. Recunosc, oarecum mandru, ca am reușit sa afisez sobrietate in chip si gesturi, cand de fapt inima si mintea parcă duceau batalia vietii sub presiunea acestei ispite pentru care inca nu gasisem egal. Si-a ridicat ochii in ochii mei si-am simtit sufletul cum vrea sa-mi părăsească trupul, sa caute ascunzis in alta parte decat in carnea ce tremura frenetic sub privirile ei. Si-am inteles si relativitatea timpului, simțind cum tot ce face are acea senzualitate din slow motion. Cu grai divin mi-a zis: Permite-mi sa-ti povestesc o intamplare.
Si-a continuat cu o intrebare, dupa un zâmbet scurt: Ai timp?

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !