Mi piace guardarti e sentire il tuo profumo ( Azeem )

sarut blonda

Imi place sa te privesc si sa te miros

Imi zici ca sunt melodii care reusesc sa-ti aduca aminte de mine, chiar si peste ani. De parca Universul ar complota cu Destinul pentru a ne aduce impreuna.
Asta ma uimeste placut. Atat de placut ca-mi taie respiratia.
Imi zici ca ti-e dor sa facem dragoste asa… de dimineata, pe stomacul gol, cand nu esti incalzita si doare putin. De parca acea durere te-ar face sa constientizezi ca totul e real.
Asta ma excita mult. Atat de mult ca-mi face pielea buburuze.
Imi zici ca orice barbat stie sa f..a, dar nu orice barbat stie sa faca dragoste. De parca ai facut dragoste doar cu mine.
Asta ma multumeste intens. Atat de intens incat te simt adanc in suflet.
Imi zici ca parca ai vorbi cu mine dintotdeauna, de la gradinita, de cand e lumea. De parca am fi predestinati.
Asta ma face sa-mi fie dor de tine tare. Atat de tare incat doare.
DA ! mi-e dor de tine🙂

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !