Zambiti va rog :) ( Azeem )

zambiti

Aseara, nevasta-mea a lasat un biletel pe frigider: ‘Nu mai merge! Nu mai pot suporta! Plec la mama!’
Am deschis frigiderul. Lumina dinauntru s-a aprins, iar berea era rece ca gheata. Sa mor de inteleg ce naiba voia nevasta-mea sa spuna! Frigiderul functiona excelent!

 

Soacra la discutii cu ginerele:
-Costele, tu crezi ca exista alta viata dupa moarte?
-Dupa a ta, sigur!

 

– Tata, eu de unde am aparut?
– Problema, fiule, nu este de unde ai aparut tu, ci de ce m-am bagat eu acolo!

 

Azi dimineata m-a trezit nevasta-mea:
– Te-ai cam imbatat aseara.
– Termina cu prostiile ca nu eram beat, abia daca am baut 3 beri, i-am zis
– Bine, zice, daca spui tu. Acum rostogoleste-te din fata garajului ca trebuie sa ajung la serviciu.

 

O femeie trebuia sa treaca noaptea prin cimitir, insa ii era frica. La un moment dat vede un tip care venea in intampinare si-l roaga s-o conduca. Merg impreuna, discuta deschis, omul spune bancuri, femeia rade. La un moment dat femeia spune:
– Ce barbat amuzant sunteti.
– Sa ma fi vazut cand eram in viata!

 

Inainte de ultima repriza a meciului de K1, unul dintre luptatori merge la colt si il intreaba pe antrenorul sau:
– Cum stau?
– Daca reusesti sa il omori in ultima repriza faceti egal!

 

Discutie pe un site de matrimoniale:
– Sunt inalta frumoasa, desteapta…
– Iti place sexul?
– Bineinteles!
– Faci 69?
– Da, peste cateva saptamani!

 

I-am zis sotului meu ca, daca nu imi cumpara o rochie noua, ies goala pe strada, sa vada lumea ca nu am cu ce sa ma imbrac!
– Si ce a zis?
– Daca tot iesi, adu-mi si mie doua beri!

 

I: – De ce are femeia orgasm ?
R: – Motiv sa mai tipe o data la barbat !!!

 

La politie:
– Deci, hotul v-a furat cerceii, bratara de aur si lantisorul de la gat?
– Da, domnule politist.
– Si de ce nu ati strigat dupa ajutor?
– Riscam ca hotul sa-mi vada si dintii de aur

 

O tipa cu Ferrari mergea pe autostrada cu 19 km la ora. O opreste politia si ii zice:
– Domnisoara, de ce mergeti pe autostrada doar cu 19 km la ora?
– Pai, daca asa scrie pe indicatoare! A19! raspunde tipa.
– Pai, nu, aia e autostrada, A de la autostrada si 19 de la numarul autostrazii.
– A! Gata, am inteles.
– Dar domnisoara din dreapta, de ce e asa galbena la fata?
– Habar n-am. Asa e de cand am iesit de pe A320.

 

Pavarotti si Domingo se laudau care dintre ei canta mai bine.
Domingo:
– Am cantat la Vatican atat de frumos incat Fecioara Maria a inceput sa planga!
Pavarotti:
– Eu am cantat la Rio de Janeiro, iar la sfarsit Iisus a spus ‘Asta da muzica, nu ca ala care a facut-o pe mama sa planga!’

 

Statusul unei fete pe Facebook:
‘Un tip a venit la mine si mi-a spus ca daca ma culc cu el imi da un Blackberry. Ce nesimtit!’
Posted 2 hours ago via Blackberry

 

– Tinere, deja ai utilizat doua sanse.Toti din sala au obosit de asteptare, inclusiv eu. Asteptam decizia ta, spune in sfarsit: „Da” sau „Nu”.
– Pot sa sun si un prieten?
– Asculta, tinere, aici nu esti la „Vrei sa fii miliardar” … Suntem la oficiul starii civile!

 

O femeie a dat in judecata spitalul unde fusese internat sotul ei, deoarece, in urma tratamentului de care a beneficiat acolo, el si-ar fi pierdut complet interesul pentru sex.
‘Tot ce am facut a fost doar sa-i corectam vederea!’ a raspuns doctorul.

 

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !