De nu existai, te inventam ( Azeem )

.facebook_-691903908

De nu existai, te inventam. Atat de apriga mi-e nevoia de tine. Insa ai aparut si mi-ai rostit, printre priviri adolescentine, cum te numesti. Asa mi-a pacalit numele tau inima. Din acel moment, de cate ori il aud, se scutura in mine toti fiorii, facandu-mi inima sa vibreze a muzica, a iubire. Dupa zile urmate de nopti pierdute in ganduri cu si despe tine, am inteles dependenta mea senzuala de tine. As vrea sa-mi ingrop tot sufletul in tine. Ma provoci sa scriu obraznicii tonifiante, asa ca ma opresc brusc. De nu existai, te inventam !

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !