La multi ani ! primaverilor mele ( Azeem )

7

 

Am doar ganduri minunate, imbratisari calde si urari de foarte bine pentru cea care mi-a pus toate primaverile de pana acum in viata. Te iubesc mama ! si iti multumesc pentru tot ai facut, ai suportat si ai indurat pentru mine. Iarta-ma pentru toate necazurile, pentru toate judecatile si supararile ce ti le-am provocat pana acum. Da ! Te iubesc! si ma mandresc cu tine !

 

Am doar iubire, speranta si multi pupici dragi, pentru primavara rupta din mine. Te iubeste tati mult! Sper sa intelegi si sa tii minte ca esti fericirea mea, esti ratiunea mea de-a trai. Pentru tine tati isi da viata si nu-s vorbe mari. Te iubesc cum n-am iubit si nu voi iubi pe nimeni niciodata. Voi incerca sa-ti fiu alaturi in fiecare anotimp, ca-i primavara, vara, toamna si mai ales iarna. Te iubesc Alegria!

 

Pentru femeile ce-mi sunt alaturi tot anul, de cand lumea s-a facut si pana cand lumea se va stinge🙂 Va multumesc ca ori de cate ori singuratatea si disperarea pun ghearele pe mine, cu dragoste si vitejie ma smulgeti din mainile lor🙂 Da, va trebuie curaj pentru asta🙂 Ma faceti sa infloresc in fiecare zi, indiferent de anotimp, dar profit de aceasta zi pentru a va imbratisa, saruta si multumi, mai mult decat in alte zile. Ar fi o pierde de timp sa va nominalizez. Va stiti locul fiecare. Mai bine profit de timp, pentru a va imbratisa :*

 

 

p.s. La multi ani! si ptr. mama fetitei mele.

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !