Simt ca iubesc tacerea ta ( Azeem )

tumblr_mdsbe04JtF1rcc0lwo1_1280

 

Nu intelegeam pan’ sa-ti gust fiinta, de ce romanticii vorbeau mereu de ploi, nori grei, nori gri, vant ce spulbera sperante si alte forte din universul asta imens, ce parca au menirea doar de a-ti seca sufletul.
Si cum ziceam, te-am intalnit…
Asa a disparut linistea din viata mea. Atatea ganduri, atatea imagini, atatea vise, sperante si dorinte… atatea dorinte…
Am dorinte de care n-am auzit si de care n-am stiut ca exista. De pe ce lume esti? „E adevarat iubirea mea, tu esti mai mult decat visam. Chiar si atunci cand nu vorbesti, simt ca iubesc tacerea ta”. Pana si tacerea ta…
Dar totusi roua ochilor scalda obrajii din palme. Trupul incovoiat amorteste sub greutatea orelor adunate in reflectarea asupra timpului petrecut impreuna si mai ales celui petrecut fara tine. Pentru ca acest timp m-a facut sa pricep ploile, norii, vantul si mai ales seceta sufletului.
Seceta provoaca nevoia de ploaie. Ploaie ce doar norii adusi de vant o pot aduce.
„Pe-afara gandul meu cel bun s-a regasit si glasul ploii dintr-o data s-a limpezit. Si ma cheama la fereastra, ploaie calda, ploaie albastra, maine cand voi fi aici iti voi sopti: e-adevarat iubirea mea, tu esti mai mult decat visam, chiar si-atunci cand nu-mi vorbesti simt ca iubesc tacerea ta”.

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !