Vrei sa fii cadoul meu de Craciun? ( Azeem )

00026226

Se intampla des sa ma surprind cautandu-te in ganduri, in amintiri si mai ales in orizontul ce contureaza viitorul apropiat.
Se intampla des sa-mi doresc sa te tin la piept, sa te vad cum adormi linistita. Chiar prea des, iar cearcanele imi cuprind ochii tradand nopti albe.
Dar alte ganduri am sa-ti impartasesc.
Vreau sa-ti soptesc ca te ador pentru armonia liniilor ce-ti descriu faptura, pentru gusutul caracteristic mierii ce-l au buzele tale si mai ales pentru magia ce te inconjoara. Da… ai in tine magia sarbatorilor de iarna.
Ai o putere irezistibila de atractie, de fascinare, de farmec si incantare. Simplu, magie!
Vrei sa fii cadoul meu de Craciun?

 

 

2 comentarii (+add yours?)

  1. A.Danut
    Dec 26, 2012 @ 20:32:54

    Esti un maestru ! Sper sa nu iti pierzi niciodata inspiratia.

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !