Pentru Prajiturica prajiturelelor ( Azeem )

 

Oftez… imi aduc aminte ca mi-ai fost alaturi cand mi-a fost atat de greu. Imi aduc aminte cum te-am cucerit (cat de viclean), apoi cum m-ai cucerit tu (cat de afectuos). Imi aduc aminte de locuri, gesturi, glume, prajituri, parfum, poezii, liste cu dorinte, priviri, cafele si sucuri, cadouri, cuvinte… de atatea detalii ce-au construit universul. Universul nostru. Caci tot ce am cladit noi doi in tot acest timp e interpretarea universului in viziunea iubirii. A iubirii adevarate. Imi aduc aminte ca au mai fost suparari, au mai fost contradictii care n-au facut decat sa inchege relatia noastra, sa ii dea densitatea de care are nevoie pentru a nu putea fi rupta.
Acum, am vrut sa las sa treaca timp, sa nu zic nimic pana nu ma intorc. Sa vad ce se intampla. Daca iubirea noastra invinge si timpul. Dar… la ce-ar folosi? De ce-as irosi atata timp? Sunt convins ca ea va invinge, ca noi vom invinge. La ce sa pierd atatea amintiri ce le-am putea construi impreuna? Asadar, imi recunosc greseala. Am tot incercat sa evit a ma mai impiedica de acest defect, dar… Imi cer iertare pentru ca am lasat furia de moment sa-mi dicteze actiunile. Ca nu am avut rabdarea de-a ma calma si de-a rezolva situatia in folosul nostru. Imi cer iertare si ca te-am ranit.
As fi vrut sa fac asta, dupa ce primeai o surpriza. Dar au trecut ceva zile si surpriza vad ca nu mai ajunge la tine.
IARTA-MA!
Iti aduci aminte: „Prajiturica prajiturelelor: să ai grijă de tine, că altul ca tine nu mai găsesc :)” ?
p.s. Ma intrebi la ce-mi folosesc amintirile? Imi folosesc drept calauza in drumul spre tine, in drumul spre noi.

14 comentarii (+add yours?)

  1. amaretto
    Noi 29, 2012 @ 10:26:02

    🙂
    am scos drumul către mine din hățișul în care l-ai rătăcit. acum e drept, nu te mai poți pierde. poți întîrzia, te poți abate, te poți odihni, eu aștept…după cum bine știi😛

    Răspunde

  2. amaretto
    Noi 29, 2012 @ 12:03:43

    pe tine ori nu te-a bătut nimeni pînă acum (:P), ori nu știi să numeri! :))

    Răspunde

  3. amaretto
    Noi 29, 2012 @ 12:06:52

    da, pînă înveți să numeri😉

    Răspunde

  4. amaretto
    Noi 29, 2012 @ 12:13:27

    abia atunci m-ai crede!🙂

    Răspunde

  5. amaretto
    Noi 29, 2012 @ 12:28:37

    acum înțelegi că universul ăsta e construit din detalii?🙂

    Răspunde

  6. amaretto
    Noi 29, 2012 @ 12:43:27

    în schimb? în schimbul a ce? ..:))
    există doar prieten. e bine așa?

    PS: vezi ce faci cu virgulele..:))

    Răspunde

  7. amaretto
    Noi 29, 2012 @ 12:54:34

    da, da, mulțumesc. și pentru asta.🙂 :*

    PS: și surpriza mea cînd vine?😛

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !