Vreau sa fii prima si ultima imagine ( Azeem )

 

De cate ori inchid ochii si ma relaxez, parfumul tau imi gadila amintirile. Imi relaxez mainile, iar pielea mi se face buburuze… aceleasi amintiri imi aseaza antigerile tale exact acolo unde ai lasat urme. O reactie ficizo-chimica se produce brusc si violent prin descompunerea tuturor imaginilor cu si despre tine, in mintea mea. Da! explodez si ma dezintegrez intr-o stare stare sufleteasca intensa si deplina. Sau pe scurt, fericire🙂. Acea fericire fara de care viata si tristetea nu-si au rostul. Mai ales tristetea, pentru ca nu-mi explic cum si-ar mai face efectul aceasta din urma, daca n-as sti ce inseamna sa exist cu tine. Abia acum, cand nu te mai am, incep sa inteleg, incetul cu incetul, durerea tristetii. Grea povara duce.
Dar nu despre ea vorbesc toate gandurile mele. Tu esti personajul principal.
In seara asta am chef de tine in cel mai indecent mod. Buze, ochi, respiratie, piele, degete, fese, transpiratie, sani, par, gemete, soapte, sex! Si invers🙂
Te vad cum faci ochii mici si-ti musti buzele in timp ce trupurile noastre se contopesc centimetru cu centimetru. Si te prind de par si te prind cu dintii de gat si incep sa respir mai repede. Si timpul trece si ma impingi si apoi ma tragi spre tine din spate. Immm… asa da spate: ce contur, ce piele, ce fundulet. Miscari lascive, obscenitate in soapte, priviri patrunzatoare, sex.
Deschid ochii si te privesc cum respiri, aproape stins, sub greutatea mea. Esti mica sub mine si-ti infingi unghiile pana-n carne. Si buzele tale rostesc rugaciuni, in timp ce trupurile noastre se izbesc violent, de parca ar incerca sa se imbine pe veci.
Si vreau sa te vad iar din spate. Te iau de par si imi trec agresiv palma peste fesele tale si tipi si te cabrezi si-mi trec bratul in jurul gatului tau si respiri greu iar. Si-mi place ca-ti place tie mai mult decat imi place mie.
Ti-as mai povesti, dar mai bine ma ridic, ma imbrac si vin la tine🙂. Vreau sa dam nastere si altor amintiri. Da! in seara asta. Toata noaptea, pana dimineata. Sa ma surprinda soarele, adormit peste tine. Cand deschid ochii, sa fii tu in fata lor. De azi inainte, vreau sa fii prima si ultima imagine in diminetile si noptile ce mi-au mai ramas de trait.

15 comentarii (+add yours?)

  1. Hebe
    Noi 22, 2012 @ 08:10:14

    Vai,chiar nu te mai recunosc!!!!scuze,dar deja asa ceva nu se posteaza….esti bine???nu pari bine!!!

    Răspunde

  2. suflet de copil
    Noi 23, 2012 @ 13:12:03

    nu trebuie sa stii codul morse,trebuie sa simti ceea ce transmiti..
    e ca atunci cand prin simpla atingere a tastelor dai viata cuvintelor sau cand atingi cu varful degetelor un trup il faci sa vibreze…
    crezi ca aici e vorba nunai de stiinta? poti sti multe dar daca nu le simti..raman necolorate,neinsufletite
    eu cred ca acel cod il simti chiar foarte bine :*

    Răspunde

  3. just US
    Noi 24, 2012 @ 00:01:43

    Foarte frumos! Apreciezi scrieri de astea…:)

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !