Ocean de iubire ( Azeem )

 

ea – M-ai sarutat in acea seara.
el – Da. mi-aduc aminte ca ti-am asezat un sarut timid… port si acum sub nari, parfumul pielii tale.
ea – De-ar fi ramas asezat pe incheietura mainii. Dar sarutul tau mi-a intrat adanc sub piele, pana aproape de inima. Si de atunci gandul imi coloreaza atatea fantezii cu tine.
el – Imi permiti sa-ti spun in cel mai decent mod cu putina ca te ador mai presus de dorinta?
ea – Iti permit mai mult. Iti permit atat cat este nevoie sa-mi iau ramas bun de la soaptele tale din visele mele. Recunosc cu toata inocenta ca mi te doresc alaturi in noapte si in zi, atata timp cat inima imi va mai bate a viata.
el – Atunci mie imi ramane doar sa recunosc ca-ti sunt sclav in iubire. Si-mi accept soarta fericit.
ea – Daca nu ma cuprinzi acum, s-ar putea sa ma ridic atat de sus incat doar norii sa ma mai poata prinde.
Si i-a cuprins buzele intr-un sarut naucitor, ce-o facea sa simta ca-i invadeaza fiinta. Stiti cum se contopesc picaturile de apa formand oceane. Da… au devenit un ocean de iubire. De ce ocean? Pentru ca oceanele nu seaca. Cu timpul nu seaca… da… nu seaca.

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !