Geometrie și finețe

***

Zilele mele se măsoară în cuvinte și gînduri. Sunt zile în care mă răsfăț în echilibrul tăcerilor, și zile în care vorbele izbucnesc uluitor de firesc. Cînd tot ce mi-a mai rămas sunt niște gînduri, uit că îmi era frică să le trăiesc. Mă rog unui dumnezeu să pot crede că acolo unde se termină cuvintele, începe viața.

 ***

Aș vrea să dau viitorul trăit pe visate, pe un prezent gîndit cu adevărat.

 ***

Ea avea avantajul tinereții, el pe cel al înțelepciunii. Ea iubea să citească, el trăia prin scris. Ea era nerăbdătoare să înțeleagă rosturile vieții, el aștepta, cu toată blîndețea din lume, ca ea să crească. Ea pleca des, cu mîndria celei ce se știe așteptată, el a plecat o singură dată, cu promisiunea că o va aștepta și acolo. El a plecat, iar ea a înțeles rostul. A înțeles că iubirea e singura care o poate salva, dacă știe să se lase trădată cu eleganță. Atunci cînd trăiești neputința de a-l salva pe cel iubit, din chemările morții, toate celelalte neputințe îți apar nedemne de a-și găsi loc în sentimente.

 ***

Too often, going after what you feel is good means letting go of what you know is right…

***

Și, pentru că știi care îmi este religia, ascultă:

Ea

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !