Zambiti va rog :)

 

Vama, masina unui arab e perchezitionata in cele mai mici detalii pana cand deja exasperat, vamesul gaseste o punga cu praf alb.
O desface tacticos in fata arabului, trage o limba zemoasa prin continut si ranjind catre arab, spune:
– Cocaina ? Cocaina ?
– Nu, antrax………..!
Ea catre el:- Logodnicul lui Lili este mai tandru ca tine, ii spune mereu „perla mea”!
– El este bijutier. Eu sunt ginecolog.Cum ai vrea sa-ti spun?
Un tip bate la poarta unei case. Un cîine se ridica în douo picioare si-i spune:
– Stapînul nu e acas
!!!!Tipul lesina de spaima. Cînd îsi revine, îl întreaba pe cîine:
– Pai, daca esti cîine, de ce nu latri?
– N-am vrut sa te sperii
Sa-i dea curaj pacientului, stomatologul ii ofera inainte de a-iscoate maseaua, cateva pahare de palinca, dupa care il intreaba:
Ei, cum stam acum? Avem curaj?
Ohoooo! Sa indrazneasca cineva sa se apropie de maseaua mea!
Politia a declarat ca s-au gasit arme ascunse in spatele bibliotecii din Ferentari. Localnicii sunt in stare de shoc. Nu stiau ca in Ferentari exista biblioteca.
***
***
Dumnezeu a creat cerul si pamântul.
Restul a fost fabricat în China.
***

Sotia se machiaza in fata oglinzii, pregatindu-se sa plece undeva. Sotul: – Unde pleci? – La curse! – Pai, grabeste-te! Calul te-a sunat deja de doua ori.
***
O blonda ii spune unei prietene: – Ieri am fost la oftalmolog. – Si ce ti-a spus? – Mi-a spus sa învat alfabetul.

Intr-un sat, izolat de lume, intră un tip cu caruta:
– Oameni buni, oameni buni! Am adus cărbune!
Iapa toata în spume, moarta de oboseala se intoarce si-i spune:
-Daaa ma’, in mortii ma-tii… tu ai adus…..
Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza.
De trei zile ma chinui sa intru-n curte…

Singura data cand politicienii spun adevărul este atunci când se fac mincinoşi unii pe altii!!

– Hai, somnorosule, scoala-te!
– Oana, lasa-ma sa dorm…
– Nu sunt Oana. Sunt sotul ei…

O sa-l numesc „smart phone” in ziua in care o sa strig „Unde dracu’ mi-e telefonul” si el o sa raspunda „Sunt aici sub geaca”

Barbatul este fiinta, care mai degraba ar
muri pentru femeia iubita decat sa
traiasca cu ea!

Harry Potter are pe frunte o cicatrice in
forma de fulger deoarece in copilarie a fost lovit de un Opel.

Doi prieteni stau de vorba:
– De ce esti suparat?
– M-am certat cu sotia.
– De ce?
– Nu ne intelegem in legatura cu concediul. Eu vreau in Thailanda. Ea vrea sa vina cu mine…

Culmea ghinionului: Sa te asezi pe o capita de fan si sa-ti intre acul in cur!!

Un tip se plange unui vecin:
-Ioane, am prins feciorul tau la mine in beci!
-In beci si eu pot sa-l prind. Incearca sa-l prinzi in camp!

Amenda este taxa pentru ceea ce ai facut gresit.
Taxa este o amenda pentru ceea ce ai facut bine.

O blonda la spovedanie:
-Parinte am preacurvit.
-De cite ori fica mea…….?
-Parinte am venit sa ma spovedesc, nu sa ma laud!

-El ti-a povestit despre aventurile trecute?
-Nu.
-Ce magar. Dar tu lui?
-Nici eu !!.
-Bravo!

Viaţa bărbaţilor este ca o zebră: blondă, brunetă, blondă, brunetă…
A femeilor – ca grădina zoologica: bou, magar, maimuta…

O blonda intervievata… – Cati soti ai avut pana acum ? – Doar ai mei? Sau aşa…in general?

– De ce nu se face sex in institutiile publice?
– Toti angajatii sunt rude!

Romania este tara in care portofelul coboara cu o statie inaintea ta.Cercetarile arata ca nouazeci la suta din barbati nu stiu cum sa foloseasca un prezervativ. Acesti barbati se numesc … tati.
Un tip se trezeste cu o mahmureala groaznica. Merge la baie si privindu-si fata umflata si mototolita si ochii bulbucati spune: – Pai cum sa nu bei cu faţa asta???

Un cer?etor a dat un anun? la ziar: „Caut de lucru.. Cer?esc impecabil în opt limbi.”

2 comentarii (+add yours?)

  1. happy hour
    Oct 13, 2012 @ 22:00:15

    pot să mai rîd o dată?

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !