Vorbele ( Azeem )

 

 

„Vorbele sunt caile diavolului spre sufletul omului. Roaga-te sa le gaseasca Dumnezeu inaintea lui” – Azeem

22 comentarii (+add yours?)

  1. dragul meu Amărel
    Oct 08, 2012 @ 12:16:58

    și la început ce a fost?🙂

    Răspunde

  2. dragul meu Amărel
    Oct 08, 2012 @ 12:25:38

    și apoi? ce s-a făcut Cuvîntul?🙂

    Răspunde

  3. suflet de copil
    Oct 08, 2012 @ 12:28:15

    imi place:)

    Răspunde

  4. dragul meu Amărel
    Oct 08, 2012 @ 13:21:09

    căile spre sufletul omului sunt cu dus-întors?🙂

    Răspunde

  5. suflet de copil
    Oct 08, 2012 @ 13:39:50

    ca tot vorbele,imbracate de dragostea lui Dumnezeu prin ruga,sunt deasemenea cai catre sufletul omului,dar de data asta te simti fericit si implinit🙂

    Răspunde

  6. suflet de copil
    Oct 08, 2012 @ 18:39:00

    nu nu doar eu cu El…..mereu ii pun intrebari si rugi🙂

    Răspunde

  7. dragul meu Amărel
    Oct 08, 2012 @ 18:50:08

    să înțeleg că și Dumnezeu și Diavolul folosesc aceleași căi, aceleași vorbe?

    Răspunde

  8. suflet de copil
    Oct 08, 2012 @ 19:34:32

    da ii simt prezenta si imi raspunde atunci cand il chem🙂
    nu aceleasi cai si nu aceleasi vorbe,ci doar cai si vorbe,energia lor e diferita🙂

    Răspunde

  9. suflet de copil
    Oct 09, 2012 @ 00:58:01

    Diavolul,e defapt un inger cazut,de la Dumnezeu,ce-i drept
    imi raspunde prin increderea pe care o capat in mine,cand e cu mine,prin linistea si pacea sufleteasca pe care mi-o gasesc,prin rabdare,iertare,mila si iubire fata de ceilalti🙂 si prin faptul ca nu mint

    Răspunde

  10. suflet de copil
    Oct 09, 2012 @ 12:28:52

    nu stiu precis cum a cazut….nu sunt un inger,sunt doar un om cu suflet de copil🙂

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !