Cînd trece îndrăgosteala?

 

Ea: Stii cum e prietenia asta cu tine? Cum o simt eu?

El: Cum?

Ea: Cînd vezi pe monitoarele din spital, cum bate inima pacienților, o linie frîntă, numai urcușuri și coborîșuri. Eu îmi doresc o chestie în linie dreaptă, fără extreme, fără momente de vîrf și momente de abisuri. Dar apoi îmi aduc aminte că o linie dreaptă înseamnă că ai murit, iar o linie frîntă înseamnă că trăiești și alunec din vîrf în vîrf cu viteza luminii. Nici nu știu ce mă lovește.

[…]

Ea: Nu-mi dau seama cum erai ca soț. Erai mai liniștit? In sensul de mai previzibil?

El: La inceput nu. Apoi [probabil am devenit. Mi-am reprosat de multe ori ca e vina mea, ca indiferent de motiv, ar trebui sa lupt mai mult. Altii mi-au spus ca nu doar eu ar trebui sa lupt, sa nu ma mai condam atat]… Oricum nu mai conteaza, pentru ca deja m-am indragostit de felul in care iubesti… si cum indragostitul face obsesie pentru obiectul adorat, ma preocupa doar obsesia pentru tine.

Ea: Si cînd trece îndrăgosteala?

El: In cazul meu?

Ea: Da, că despre tine vorbim.

El: Cand apare iubirea. Deci… nu mai sunt de mult indragostit de tine iti spun cu parere de rau.

Ea: Si știi sigur că apare iubirea?

El: Da. Pentru ca tu ma faci mereu sa-mi doresc sa dau ce e mai bun din mine si asa incepe iubirea.

Ea: Tu știi că am foarte multă răbdare, cu tine în special, dar uneori mă porți prin niște sentimente diametral opuse în decurs de secunde și asta mă înnebunește

El:🙂

Ea: Ești ca un nufăr, frumos și special, dar care are rădăcini într-un adînc negru și necunoscut. încît acum văd ce e frumos, în secunda următoare îmi amintești că vii din….tenebre parcă. Nu văd, nu înțeleg. Mă sperii. Mă panichez.

El: De n-as fi asa, nu m-ai iubi atat de mult… ai incredere in mine.

Ea: Ooo… știu asta mai bine ca tine.

10 comentarii (+add yours?)

  1. Hebe
    Oct 05, 2012 @ 07:55:13

    Increderea este lucrul cel mai greu de atins sau cerut in viata asta,restul?vin si pleaca infinit mai usor si mai simplu….

    Răspunde

  2. greuceanu
    Oct 05, 2012 @ 22:10:15

    a aflat ce o lovește, pînă la urmă?

    Răspunde

  3. Azeem
    Oct 05, 2012 @ 22:17:33

    probabil daca ar afla, s-ar feri si n-ar mai iubi🙂

    Răspunde

  4. greuceanu
    Oct 05, 2012 @ 22:32:07

    cum vine asta: alunecă din vîrf în vîrf? eu la fizică am învățat altceva. poate știe Ea altceva despre căderea liberă? să ne spună și nouă.

    Răspunde

    • Azeem
      Oct 05, 2012 @ 22:42:24

      As crede ca tu ai mai degraba cunostinta despre caderi din varf… avand in vedere ca fizica spune despre greutate ca pica🙂 mai ales din varf🙂 ea vorbeste despre iubire, nu despre fizica… difera legile🙂 invata s-o iubesti, apoi te va invata si despre caderea libera🙂

      Răspunde

  5. greuceanu
    Oct 05, 2012 @ 23:02:14

    doar pentru că e liberă, căderea nu devine mai nobilă🙂 întîi mi s-a spus că iubirea e fizică (atracție), apoi că e chimie (pură reacție), apoi că e artă (a seducției), că e basm (haha)…nu prea înțeleg cum vine treaba cu iubirea asta…:)

    Răspunde

  6. Azeem
    Oct 06, 2012 @ 09:27:15

    greuceanu… de cap🙂 poate de asta

    Răspunde

  7. Azeem
    Oct 06, 2012 @ 13:08:38

    doar in basme din pacate :)))

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !