Forma iubirii ( Azeem )

 

Sunt nopti ca aceasta, in care ma las prada intrebarilor. De fiecare data o intrebare nu-mi dadea pace: De-am putea privi iubirea, ce forma ar avea? Si ma gandesc mereu la noi doi, la dorintele noastre si la tot ceea ce ne face diferiti… atat de diferiti, incat parca n-ar mai exista pereche in lume. Asa am ajuns sa-mi imaginez iubirea noastra in forma unei umbrele. Da, umbrela… pentru ca ea ne fereste de toate fricile si rautatile ce se abat asupra noastra. Frica de-a pierde, de-a gresi, de-a nu ierta, frica de-a inabusi flacara ce face atat iubirea cat si inima sa bata. Inchei spunandu-ti: Sunt fericit sa impart cu tine aceeasi umbrela🙂

8 comentarii (+add yours?)

  1. Lorena
    Sep 23, 2012 @ 04:40:07

    EU MI-AM IMAGINAT MEREU IUBIREA SUB FORMA UNUI DANS DE FLUTURI … FLUTIRII SE APROPIE SI SE DEPARTEAZA …

    Răspunde

  2. just US
    Sep 23, 2012 @ 11:47:10

    atat de diferiti….si totusi la fel..:*

    Răspunde

  3. Lorena
    Sep 24, 2012 @ 00:38:17

    invatam chiar side la fluturi dara este necesar … important ar fi sa invatam totusi ….

    Răspunde

  4. Lorena
    Sep 24, 2012 @ 00:43:14

    multumesc

    Răspunde

  5. Ea
    Sep 24, 2012 @ 15:18:36

    umbreluță, mai e loc de încă o frică pe acolo?🙂

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !