Lecția despre răbdare

Nu știu să fiu oază, îmi reușește doar imaginea de fata morgana. Nu știu să fiu ancoră, îmi este mai la îndemînă să plutesc în derivă, precum un colac de salvare. Nu știu să fiu o bucățică de rai, mi se pare mai atractiv să îmi însușesc rolul de salvatoare din iad. Nu știu să dau dreptate; dreptatea mea sună a uși trîntite.

 Învață-mă lecția despre răbdare. Răbdarea din iubire, nu din teamă…

Ea

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !