Dimineață cu tine

La ora la care eu mă trezesc, tu îți începi visul. Mintea mea te recompune din gînduri trăite, dar, mai ales, netrăite; somnul tău desenează imaginea mea neștiută decît de tine. Dacă în aburii discreți ai cafelei amare deslușesc o promisiune, știu că viitorul pe care îl visezi tocmai atunci nu poate fi decît cel văzut în ceașca mea. Sunt orele mele de liniște în care sufletul  așteaptă cuminte, răsfoind povești care se întîmplă între odată și niciodată, și orele tale de vis în care eu sunt eu cu intensitate.

Da, știu, eu sunt aici, tu ești acolo, dar nu ți se pare că dimineața e perfectă?

Ea

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !