vino să stai cu mine și să taci (1)

pentru că lacrimile nu-mi mai sunt ce-au fost

pentru că mi-ai crescut rădăcini în cele mai ascunse unghere

pentru că toate cafelele-mi visează despre tine

pentru că-mi ești cel mai frumos gînd

pentru că ești madlena care-mi amintește de fericire

pentru că ești inimii mele bătaia în plus

pentru că drumul de lîngă drum nu mă mai duce nicăieri

pentru că mă asculți atunci cînd mă cînți

pentru că îmi simți durerea înainte de a o simți eu

pentru că am nevoie de grația ta…

pentru că ți-am spus că voi scrie aici cînd îmi vei lipsi cel mai mult…

Ea

2 comentarii (+add yours?)

  1. catylicky
    Aug 07, 2012 @ 13:00:43

    dar cine este EA??stii ca ma omoara curiozitatea…:))

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !