In ochii tai n-am niciun loc ( Azeem )

 

Si-mi plang regretele iar, varsand lacrimi funerare,
Ca-mi pari trecuta in vesnicie, imi pari tacuta si oarba.
Si-ai plange si tu de m-ai vedea cum plang,
De-ai reusi sa-mi intri in suflet sa traiesti ce cuget si simt.

Dar cu cine vorbesc eu oare?
Cand tu esti atat de tacuta si oarba.
Ce raspuns sa astept de la cea de ieri, cea de azi?
Cand si cea de ieri si cea de azi
Mi-a presarat in suflet mai putina bucurie
Si mai mult necaz…

Sa fie iubirea cea care se comporta astfel
As pleca capul umil si m-as resemna,
Dar simt cu toata fiinta ca nu ma insel,
Cand spun ca iubirea nu se-mplineste asa.

Degeaba imi spui ca ma iubesti, ca m-ai iubit,
Cand iubirea nu cauta sa loveasca
In cel caruia-i spui neasemuit.
In ochii tai reci, de foc,
Ce-mi mistuie inima, imi mistuie tot,
Mi-am pierdut fericirea… n-am niciun loc.

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !