‎”Du-ma fericire, in sus, si izbeste-mi tampla de stele” – N.S. ( Azeem )

 

„Du-ma fericire, in sus, si izbeste-mi tampla de stele”
Astfel sa raman printre ele, sa te caut, infometand burta mintii mele, sa te caut plangand
Sa te gasesc razand… sa te decupez in a doua jumatate a inimii mele…
In pragul clipei eterne, te iubesc mai mult ca oricand!

p.s. Frumoasa femeie🙂

2 comentarii (+add yours?)

  1. Ea
    Iul 23, 2012 @ 09:17:13

    m-ai întrebat de ce te iubesc. te iubesc pentru că faci ca lupta mea cu mine să capete sens. nu știu dacă e mult, dar știu că prin tine, voi cîștiga lupta cu mine. ești iubirea mea mare pe care am crescut-o de mică și timpul pe care l-am petrecut iubindu-te, chiar dacă nu ai știut, face ca iubirea mea să însemne atît cît trebuie ca ea să nu se termine niciodată🙂 și dacă doar de iubire ar fi nevoie, aș fi lîngă tine mereu și mereu și mereu. și știi care va fi ultimul lucru pe care îl voi vedea înainte să mă duc…:)

    Răspunde

  2. Azeem
    Iul 23, 2012 @ 16:16:50

    nu intelegeam ce s-a intamplat :)) credeam ca ti-am raspuns eu cand am citit comentariul :*

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !