„Ar trebui sa simti ca esti iubit, nu sa crezi” ( Azeem )

 

Ea: Te iubesc mult

El: Mai mult decat te iubesc eu?🙂

Ea: Si mai mult decat ai fost iubit vreodata. Si mai mult decat am iubit vreodata. Si mai frumos si mai adevarat🙂

El: Si cred ca poate credinta imi mai lipseste…

Ea:😦 pacat ca nu crezi

El: Dar in acelasi timp cred ca tu vei readuce credinta in mine🙂

Ea: Credinta asta nu ar fi trebuit pierduta. Si oricum, ar trebui sa simti ca esti iubit, nu sa crezi. Eu o sa ma straduiesc.

El: Simt… acum ramane de vazut cat… te sarut

Ea:🙂 pana la capat :*

El: :*

Ea:🙂 fluturas drag

….

Ea: Iubitule🙂

El: Da iubita :*

Ea: Ai inventat dorul🙂

El: Ai inventat dorinta :*

Ea: Esti raspunsul la dorinta :*

El: Esti raspunsul rugaciunilor :*

Ea: Esti mai aproape de credinta decat vrei sa fii🙂 Te iubesc

El: :* si eu

3 comentarii (+add yours?)

  1. Ea
    Iul 14, 2012 @ 17:12:22

    uite așa se scrie istoria…:)

    Răspunde

  2. Ea
    Iul 15, 2012 @ 19:42:35

    partea aia a istoriei care mă va ajuta pe la 50 de ani (ai tăi) să te iert…:P

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !