Draga suflet ( Azeem )

24.09.2011

Draga suflet

Daca fericirea ta inseamna altcineva sau altceva decat familia noastra, cu toate ca mi-e greu sa explic cat ma dare sa fac asta, cu lacrimi in suflet iti dau drumul, te las sa pleci.

Ti-as spune multe, as depana atatea amintiri si vise ce le-am avut impeuna, dar constientizez ca asta ar face despartirea mult mai grea.Daca in aceste momente pentru tine nu, pentru mine da.

As spune ca sunt impacat cu gandul acesta, dar as minti.Nu vrea sa caut vinovati sau sa rascolesc greseli, dar am o singura rugaminte la tine: sa-i spui Alegriei adevarul.

Daca ma poti ierta pentru toate greselile mele, sincer iti spun ca mi-ar face bine.Daca nu, nu te condamn… mai bine inchei aici…

Iti doresc cu toata fiinta mea sa fii fericita din plin.

Cu emotie si durere, al tau sclav in iubire

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !