Viitor, sper sa-mi zici de bine ( Azeem )

 

Sunetul clapelor de pian se preling pe-al meu timpan

Imi soptesc despre tine.

Intunericul singuratatii imi apleaca pleoapa tristetii

Imi arata despre mine.

Cred ca sunt nebun, sa ma simt atat de singur acum

Viitor, sper sa-mi zici de bine.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Hebe
    Mar 16, 2012 @ 13:53:38

    Mai intai crede,apoi fa eforturi si la final,bucura-te.

    Răspunde

  2. Azeem
    Mar 16, 2012 @ 15:01:27

    sa ma bucur de ce?🙂

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !