Tu eu noi dragoste ( Azeem )

 

Mi-ar place sa iau sarutarile tale, sa le asez cu grija in forma inimii mele, sa vezi tocmai de acolo de unde esti, cat de dor imi este de tine.

Sunt momente cand imi vine sa rad si sunt momente cand imi vine sa plang.Sunt momente cand imi vine sa sarut si sunt momente cand imi vine sa musc.Sunt momente cand imi vine sa…de fapt, fiecare moment esti tu…vreau ca viata sa se opreasca la acest moment!

As vrea sa ma saruti atat de fierbinte, incat buzele tale sa ramana tatuate pe inima mea.

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !