De unde nu sunt eu, incepi tu ( Azeem )

 

In visul din ochii tai, iti trimit un sarut in forma inimii mele.Poate uiti de soarele gelos ce cauta sa-ti cuprinda obrajii in ale sale raze moi, mangaindu-i de parca-ar vrea sa uiti de mine.Si daca vreodata, pacatosul de mine, imi voi pierde speranta in tine, sa-mi trimiti stropi de ploaie cu gust de iubire.Sa-mi trimiti curcubeul sa-mi puna culoare-n suflet.Sa nu ma lasi prada nimicului.Sa nu ma lasi sa-mi pierd sufletul in flacari de patima si frica neputintei.Fii povestea vietii mele.Fii al meu final.Vreau sa-mi sfarsesc fiinta in tine.De unde eu nu voi mai fi, vei incepe tu.

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !