O fantezie, un vis, o dorinta, esti fericirea mea (Azeem)

 

[…] ce scriam pe caiet era faptul ca am constatat ca nu mi-e greu fara tine.oricum, tot timpul am incercat sa fiu in asa fel incat sa nu-mi fie greu fara nimeni.chiar ma gandeam ca obisnuinta s-ar putea sa ma faca sa imi fie greu cand nu esti cu mine…insa, nu-mi este deloc greu ; pot sa-mi calc, sa-mi spal, sa-mi fac mancare, pot fi mult mai ordonat si imi face foarte mare placere sa fac curat cand sunt singur, in schimb… imi lipsesti.te vreau langa mine.noaptea cand nu te vad si nu te simt langa mine, ma topesc de dorul tau…pentru ca nu esti o nevoie pentru mine, ci o fantezie, un vis, o dorinta, esti fericirea mea si mi-e dor sa fiu fericit.imi doresc asa de mult sa fie cum era odata.sa fim numai noi doi.ma pun sa ma culc bebelu, ca sa fiu cu tine.[..] te puq dulce, toata, toata si te rog din suflet sa facem sa fie inapoi frumos si bine.pentru mon puce, cea mai calduroasa si puternica imbratisare.

6 comentarii (+add yours?)

  1. pentagrama
    Oct 09, 2011 @ 11:55:47

    …te imbratiseaza cu tot sufletul fiinta mea!

    Răspunde

  2. pentagrama
    Noi 03, 2011 @ 23:12:28

    ai grija de tine…

    Răspunde

  3. Azeem
    Noi 03, 2011 @ 23:29:29

    ce nu te doboara, te face mai puternic…

    Răspunde

  4. pentagrama
    Noi 03, 2011 @ 23:34:09

    „Omul strică lucrurile mult mai mult cu cuvintele decât cu tăcerea”

    Răspunde

  5. Azeem
    Noi 04, 2011 @ 00:58:10

    cineva m-a „invatat” odata sa nu vorbesc din carti

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !