Domnule, taxa ca taxa, dar limba romana ce ti-a facut?

Zilele trecute am primit un mesaj ce m-a facut sa rad cu pofta.

Am crezut la inceput ca este o gluma, insa cand l-am sunat pe tip, mi-a zis ca l-a primit si el de la cineva si l-a dat mai departe.

Acum sa vedeti de ce am ras.

“ Vineri ora 11 miting in fata primariei botosani inpotriva noei taxe auto… daca te simnti nedreptatit de noua taxa alaturatene noua cu solidaritate … haideti oameni buni sa nu ii mai lasam sa si bata joc de noi.. DESTEAPTE ROMANE…Scuze de msg l am primit si eu trimite si tu te rog mai departe daca ai posibilitate”

Un prieten avea la status-ul messenger-ului, inainte de a primi acest mesaj cu cateva zile, o intrebare care suna cam asa : “ Domnule, dar ce ti-a facut limba romana?”

E valabila intrebarea si pentru tipul care a scris mesajul:

-Domnule, inteleg ca esti suparat pe politicieni din cauza taxei auto, dar limba romana cu ce te-a suparat?

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !