Sarcina pe saptamani

Pentru domnisoarele sau doamnele ce vor, sau trebuie deja, sa aduca un bebelus pe lume, postez acest link catre un site in care vor gasi informatii utile despre sarcina.
Va doresc copii sanatosi si rabdarea necesara pentru a-i creste si educa
http://www.mamicamea.ro

6 comentarii (+add yours?)

  1. santamia
    Aug 31, 2008 @ 23:16:10

    Frumos, nu am ce zice

    Răspunde

  2. azeemeterodoxul
    Sep 01, 2008 @ 00:09:04

    Ca am facut reclama site-ului sau ca vin cu un mic ajutor pentru mamici? :o)

    Răspunde

  3. Blog despre copii
    Apr 05, 2009 @ 21:42:22

    Va recomand si blogul meu pentru informatii despre copii si pentru parinti.

    Răspunde

  4. mamicamea.ro
    Aug 23, 2013 @ 09:05:13

    Buna

    Am vazut ca la sfarsitul acestui articol ai link ca sursa catre site-ul nostru http://www.sarcina-nasterea.ro te rog sa modifici catre noul domeniu http://www.mamicamea.ro deoarece ne-am mutat site-ul

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !