Scrisoare pentru sotia mea

Daca ai primit acest mesaj, inseamna ca nu am reusit, dupa multe
discutii si eforturi, sa-l fac pe Azeem sa-ti spuna ca isi cere iertare pentru
multele dezamagiri ce ti le-a provocat.Am incercat sa-l fac sa-ti spuna cat adora sa te mangaie si sa te umple de sarutari cand dormi si sa te stranga la piept atat de tare incant uneori chiar simt ca te pot atinge.Sa-ti spuna ca ii vine sa te manance din priviri cand te vede gatind si cat sufera atunci cand te vede ca te doare ceva.Sa stii ca-l mai doare si faptul ca nu te iubeste asa cum vrei tu, dar totusi spera sa-ti dea ochii lui intr-o zi pentru ca sa te poti vedea prin ei asa cum te vede el.I-ar fi mai simplu… Ar vrea sa te roage sa-l intelegi in perioada asta si sa-ti multumeasca pentru ca inca ii esti alaturi.Spera din tot sufletul sa isi indeplineasca planurile cat mai curand pentru a va putea bucura impreuna de tot ce e mai bun si de linistea ce v-o doriti.Imi pare rau ca nu am reusit sa iau legatura cu tine pana acum, dar crede-ma ca mi-e foarte greu avand in vedere ce caracter are, doar il stii.
O sa inchei pentru ca se trezeste, nu inainte sa-ti spun ca indiferent daca si-a dat seama sau nu pana acum, eu stiu bine ce am ales si intr-un final o sa vada ca am avut dreptate in alegerea facuta.
Te sarut fierbinte si te rog nu te da batutua indiferent cat de badaran devine uneori.Nu uita ca eu deja bat pentru amandoi.Pana voi reusi sa mai iau legatura cu tine iti doresc mult soare.
Cu toata fiinta mea, inima lui.
2008/08/20

11 comentarii (+add yours?)

  1. roxana
    Aug 20, 2008 @ 02:49:10

    Sunt cele mai frumoase cuvinte pe care le-am auzit pana acum de la un barbat catre sotia lui ! Acele cuvinte dau foarte multe de inteles, faptul ca esti un om deosebit si ca iti iubesti sotia intr-un mod aparte,unul special, delicat si profund !

    Răspunde

  2. cosmy
    Aug 20, 2008 @ 09:28:44

    Sincer…fara cuvinte…si cred ca daca o mai citesc odata voi incepe sa plang…prea emotionant…bravo…toata stima si respectul…

    Răspunde

  3. petronius
    Aug 20, 2008 @ 10:08:03

    a trebuit sa le mai citesc odata sa pot intelege sensibilitatea autorului.Intr-o lume atat de zbuciumata mai putem fi sensibili si cand citim aceste randuri insotite si de piesa potrivita trairilor, sentimentelor autorului acestor randuri, sa avem rabdarea de a asculta si pe cei din jurul nostru ce au de spus .Cred ca aceste randuri , aceste sentimente ,se potrivesc si parintilor nu numai sotiei .

    Răspunde

  4. Azeem
    Aug 20, 2008 @ 11:32:56

    Cosmy, aplauzele le merita sotia mea.Ea face din mine ceea ce sunt :o)

    Răspunde

  5. Azeem
    Aug 20, 2008 @ 11:33:56

    scuze, subtila am vrut sa scriu

    Răspunde

  6. andreea
    Aug 20, 2008 @ 14:15:04

    Nu am crezut ca am sa mai citesc cat de curand ceva care sa ma emotioneze asa de tare..Cred ca sotia ta stie intradevar cat de mult inseamna ea pentru tine,si cat e de importanta este pt viata ta.din partea mea tot respectul.meriti sa fii iubit si sa iubesti.va doresc tot binele si multa fericire

    Răspunde

  7. Azeem
    Dec 23, 2009 @ 12:02:44

    Nu sunt singurul.
    Si crede-ma, merita mai mult

    Răspunde

  8. Azeem
    Dec 23, 2009 @ 12:02:44

    Petronius, subtile vrei sa mai fii uneori :o))

    Răspunde

  9. Azeem
    Dec 23, 2009 @ 12:02:44

    Adreea iti multumim din suflet si iti dorim asemena :o)
    A fost o supriza placuta pentru ea sa citeasca scrisoarea pe blog si mai ales comentariile :o)
    Bine ai venit, sper sa ramani alaturi de noi in continuare.

    Răspunde

  10. pentagrama
    Dec 23, 2009 @ 12:02:44

    Stii de ce sunt fericita?
    pentru ca in fiecare dimineata ma trezesc si realizez ca mi se implineste visul de fiecare data…te am langa mine!
    Te saruta dulce o sotie,o mama!

    Răspunde

  11. Azeem
    Dec 23, 2009 @ 12:02:44

    Avem aceeasi fericire in suflet :o)
    Vesnic sclavul iubirii tale, al tau admirator :o)

    Răspunde

Lasa-ti amprenta aici

Fundatia pentru SMURD

Intelege autismul

Nu fi indiferent !